25 Mart 2012 Pazar

Yine/Çavreşamin

Ben de öğreneceğim o dili. Seni sevgi sözcüklerine boğabilmek için. Hem belki böylesi daha kolay olur benim için. Ben söyleyemem sevgimi, bilirsin... 
Sen yine buradan geçeceksin. Ben yine seni görmeden boşluğa el sallayacağım. Hatırladıkça bu anıyı, içim acıyacak. Beni en çok acıtan şey bu anı olacak, o anki masumiyetin... Gülümseyeceğim aynı zamanda. O an senin de beni düşündüğünü düşleyeceğim. 
Bu kez kabul edeceğim, yağmurda şemsiyesiz yürümeyi. Düşümde dolaşacağız birlikte yağmurda ve İstiklal'de. Sen bana kalpli şeker alacaksın yine. Ben saklayacağım onu ömür boyu, erise bile. 
Kokunu yakalamaya çalışacağım her yerde. Saçı uzun herkesi sen sanacağım. Bir gün sana rastlamak umuduyla yaşayacağım. 
O an geldiğinde de ya sen kaçacaksın yine ya da ben saklanacağım.

Hiç yorum yok: